Αναρτήσεις

Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής - ppt κατέβασμα

Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής - ppt κατέβασμα : Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου Culture and Traditions of my Homeland 2ο Τ.Ε.Ε. Ν. Σμύρνης - Ελλάδα και ICES LEON HUREZ La Louviere – Βέλγιο Αδελφοποιημένα Σχολεία

HANDBALL Dynamic Game & Speed Training PROF.DR.YAŞAR SEVİM. - ppt download

HANDBALL Dynamic Game & Speed Training PROF.DR.YAŞAR SEVİM. - ppt download : Introduction Today, handball around the world is more dynamic and faster than ever before.

ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΤΕΝΙΣ Τεχνική, Τακτική και Φυσική Κατάσταση καθορίζουν την αθλητική απόδοση στο τένις. Χωρίς αμφιβολία όμως πρώτη στην ιεραρχία έρχεται η τεχνική, - ppt κατέβασμα

ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΤΕΝΙΣ Τεχνική, Τακτική και Φυσική Κατάσταση καθορίζουν την αθλητική απόδοση στο τένις. Χωρίς αμφιβολία όμως πρώτη στην ιεραρχία έρχεται η τεχνική, - ppt κατέβασμα

«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή - ppt κατέβασμα

«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή - ppt κατέβασμα «Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή Γούδας Μάριος, Χασάνδρα Μαρία, Παπαχαρίσης Βασίλης, Γεροδήμος Βασίλης H παρουσίαση αυτή έχει ως σκοπό την περιγραφή και εξήγηση του σκεπτικού και των κύριων σημείων του Βιβλίου της Α’ Γυμνασίου για τη φυσική αγωγή ώστε να διευκολυνθούν οι Σύμβουλοι ΦΑ στην διαδικασία ενημέρωσης των ΚΦΑ. Μορφή της Παρουσίασης Σε κάθε διαφάνεια παρουσιάζονται ορισμένα χαρακτηριστικά του βιβλίου Στο χώρο κάτω από τη διαφάνεια υπάρχουν ορισμένα διευκρινιστικά σχόλια. Τα χαρακτηριστικά του βιβλίου Γράφτηκε με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα Εναλλακτικές προσεγγίσεις στη φυσική αγωγή Εναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίας Σύνδεση θεωρίας με πράξη Το βιβλίο έχει 4 κύρια χαρακτηριστικά – αυτά που παρουσιάζονται στη διαφάνεια και θα εξηγηθούν στη συνέχεια της παρουσίασης. Τα χαρακτηριστικά του βιβλίου Γράφτηκε με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα Τα χαρακτηριστικά του βιβλίου Γράφτηκε με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα Διατη

Παναθηναϊκό Στάδιο - «Αγαπώ τον Αθλητισμό- Kids' Athletics»

Εικόνα
ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ  «Διδακτικές επισκέψεις στο Παναθηναϊκό Στάδιο - « Αγαπώ τον Αθλητισμό -  Kids '  Athletics ». To Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, τον ΣΕΓΑΣ, την ΟΧΕ, την ΕΟΚ  και την ΕΟΠΕ, στο πλαίσιο της προσπάθειας αναβάθμισης των Διδακτικών επισκέψεων των σχολείων, υλοποιεί για όγδοη συνεχή χρονιά στο Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο) ένα καινοτόμο Πρόγραμμα επιμορφωτικών επισκέψεων και αθλητικών δραστηριοτήτων για μαθητές Δημοτικών Σχολείων και  Γυμνασίων της χώρας. Σκοπός του Προγράμματος είναι να προσφέρει στους μαθητές ένα πλούσιο εκπαιδευτικό και πληροφοριακό υλικό για την ιστορία του Σταδίου, το οποίο αποτελεί ένα διαχρονικό σύμβολο αθλητισμού, πολιτισμού και ιστορίας στο κέντρο της σημερινής Αθήνας και παράλληλα, μέσω ενός οργανωμένου αθλητικού προγράμματος με τη μορφή παιχνιδιού, να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν από κοντά τα αγ

Φυσιολογικό βάρος

Εικόνα
Φυσιολογικό βάρος Τι είναι το φυσιολογικό βάρος; Φυσιολογικό βάρος είναι αυτό που επιτρέπει στον ασκούμενο ή μη μια καλή υγεία, φυσιολογικό ή λίγο μικρότερο ποσοστό λίπους και σωστή βιολογική λειτουργία. Επιπλέον το βάρος του πρέπει να είναι τέτοιο που να το αντέχει ο σκελετός του και τέλος δεν επιβαρύνει την λειτουργία της καρδιάς. Φυσιολογικό βάρος για τον μέσο ασκούμενο δεν πρέπει να είναι αυτό των μοντέλων (λιποβαρή άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας), το βάρος των αθλητών (είναι προσαρμοσμένο στο άθλημα τους ώστε να πετύχουν την ιδανική απόδοση σε σχέση με το σωματικό τους βάρος) και τέλος των μπόντι-μπίλντερ (συνήθως είναι πολύ αυξημένο λόγω του μυϊκού όγκου). Το φυσιολογικό βάρος που πρέπει να έχει κάθε άτομο, ασκούμενο και μη, καθορίζεται από τους εξής παράγοντες:  -To σωματικό ύψος. -Το βάρος του σκελετού. -Τον Δείκτη Μάζας Σώματος. -Το αποδεκτό Ποσοστό Σωματικού Λίπους. Αξιολόγηση σκελετού Ένας άλλος παράγοντας είναι που παίζει σημαντικό ρόλο στον προσδιορισμό του

ΑΜΥΝΑ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Εικόνα
Τμήμα μαθήματος: Τάξη Γ' Γυμνασίου (αγοριών) Αγωνιστικό Τμήμα (υψηλού επιπέδου) ΑΜΥΝΑ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Άσκηση 23 Άσκηση για τη βελτίωση της επιστροφής στην Άμυνα.  :    Πρώτη πάσα από τον τερματοφύλακα στην    τριάδα αθλητών, ξεκίνημα με    αριθμητικής υπεραριθμεία     2x1, 3x2. Α.γράφημα 1 Τρεις παίκτες ξεκινούν μια αντεπίθεση με πάσα από τον  τερματοφύλακα χωρίς αντίπαλο, όταν φθάσουν στην αντίπαλη περιοχή συναντούν έναν αμυντικό σε κατάσταση 2x1. (γράφημα 1). Β.γράφημα 2 Μόλις τελειώσει η αντεπίθεση, ο τερματοφύλακας που δέχθηκε τη ρίψη πρέπει να ξεκινήσει την αντεπίθεση, με γρήγορη επαναφορά της μπάλας στο γήπεδο  ή ακόμη και με γρήγορη σέντρα  έτσι ώστε η ομάδα των παικτών (α-β-γ) να ξεκινήσει τον αιφνιδιασμό προς την απέναντι πλευρά . Ανάλογα με το πόσο γρήγορα επιστρέφουν οι 1-2-3, οι α-β-γ θα προσπαθήσουν να επιλύσουν μια κατάσταση 3x1 / 3x2 / 3x3. (γράφημα 2). Γ. γράφημα 3 Οι παίκτες (1-2-3) πρέπει  αρχικά να επιτεθούν (προσπάθεια να