«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή - ppt κατέβασμα

«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή - ppt κατέβασμα

«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Γούδας Μάριος, Χασάνδρα Μαρία, Παπαχαρίσης Βασίλης, Γεροδήμος ΒασίληςH παρουσίαση αυτή έχει ως σκοπό την περιγραφή και εξήγηση του σκεπτικού και των κύριων σημείων του Βιβλίου της Α’ Γυμνασίου για τη φυσική αγωγή ώστε να διευκολυνθούν οι Σύμβουλοι ΦΑ στην διαδικασία ενημέρωσης των ΚΦΑ.Μορφή της ΠαρουσίασηςΣε κάθε διαφάνεια παρουσιάζονται ορισμένα χαρακτηριστικά του βιβλίουΣτο χώρο κάτω από τη διαφάνεια υπάρχουν ορισμένα διευκρινιστικά σχόλια.Τα χαρακτηριστικά του βιβλίου
Γράφτηκε με βάση το αναλυτικό πρόγραμμαΕναλλακτικές προσεγγίσεις στη φυσική αγωγήΕναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίαςΣύνδεση θεωρίας με πράξηΤο βιβλίο έχει 4 κύρια χαρακτηριστικά – αυτά που παρουσιάζονται στη διαφάνεια και θα εξηγηθούν στη συνέχεια της παρουσίασης.Τα χαρακτηριστικά του βιβλίου Γράφτηκε με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα
Τα χαρακτηριστικά του βιβλίου Γράφτηκε με βάση το αναλυτικό πρόγραμμαΔιατηρήθηκαν τα διδακτικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματοςΣυνολικά έμφαση δίνεται στη διδασκαλία κινητικών δεξιοτήτωνΔιατηρήθηκαν τα διδακτικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος με τις προβλεπόμενες από το σχετικό ΦΕΚ ώρες ( με πολύ μικρές αποκλίσεις για λόγους ολοκληρωμένης διαμόρφωσης των διδακτικών ενοτήτων)Οι ώρες που αντιστοιχούν σε κάθε αντικείμενοΕισαγωγικά μαθήματα 2 ώρες, Καλαθοσφαίριση 13 ώρες, Πετοσφαίριση 13 ώρες, Ποδόσφαιρο 11 ώρες, Κλασικός αθλητισμός 15 ώρες, Φυσική κατάσταση 20 ώρες, Ενόργανη – Ρυθμική γυμν. 9 ώρες, Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί 9 ώρεςΑθλητικές εκδηλώσεις ώρες. ΣΥΝΟΛΟ 94 ώρεςΔιευκρινίσειςΕίναι καλό για λόγους ολοκλήρωσης των ενοτήτων, να ΜΗΝ διδάσκονται τμηματικά οι ενότητες.Όμως η ενότητα του στίβου που έχει τρεις υπο-ενότητες (αλματα – δρόμοι – ρίψεις) μπορεί να διδαχτεί τμηματικάΕπίσης η ενότητα φυσική κατάσταση έχει 2 τμήματα (δύναμη – ευλυγισία) και (αντοχή – ευλυγισία) και μπορεί να διδαχθεί σε δύο ενότητες.Στην ενόργανη – ρυθμική υπάρχουν 9 μαθήματα για την ενόργανη και 4 για τη ρυθμική. Αν θέλει ο ΚΦΑ να διδάξει και εόργανη και ρυθμική μπορεί να αντικαταστήσει τα 4 τελευταία μαθήματα της ενόργανης (είναι μία ιδιαίτερη υποενότητα – θα εξηγηθεί στη συνέχεια) με τα 4 της ρυθμικής.Συνολικά έμφαση δίνεται στη διδασκαλία κινητικών δεξιοτήτωνΣτο σημείο αυτό πρέπει να τονιστεί ότι οι στόχοι που έχουμε καθορίσει δεν είναι δεσμευτικοί αλλά ενδεικτικοί. Στην πραγματικότητα ανάλογα με την έμφαση που θα δοθεί σε κάθε ενότητα θα αλλάξουν και οι μαθησιακοί στόχοι. Η επιλογή της έμφασης και ο καθορισμός των μαθησιακών στόχων πρέπει να διαμορφώνεται από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής. Συνολικά όμως και σε ετήσια βάση μεγαλύτερη έμφαση πρέπει να δίνεται στους σωματικούς - ψυχοκινητικούς στόχους, στη συνέχεια στους συναισθηματικούς και τέλος στους γνωστικούς.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΜΥΝΑ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Φυσιολογικό βάρος